Little Eskimo, Little Man, Mommy Life

Vaderdag: D.I.Y. Cadeau

Eén van de zoveel dingen waar ik van hou is knutselen.  Natuurlijk is knutselen veel beter nu dat mijn “chikitings” (kapoentjes in mijn taal) er zijn.  Het is een stuk van mij aan hen doorgeven en tijd doorbrengen met hen op een goedkope maar educatieve manier is onbetaalbaar.  Dus dit is alleen maar een win-win situatie, niet?

RB-PA

Voor onze kleine man, dacht ik hoe hij al zijn Lego® blokken kan hergebruiken?  Dus na lang (eigenlijn niet zo lang) zoeken, kwam ik op een idee dat zijn allerliefste papa een office organizer nodig heeft.  Het is piep simpel moet ik zeggen.  Aan de ene kant hebben wij letter gevormd van PA voor papa, RB voor de initialen van zijn naam, aan de andere zij is MH voor de initialen van de naam van zijn zus en aan de andere zijkant hebben wij kleine fotokaders (die vaak als deuren en venster werden gebruikt) gebruikt en 3 verschillende foto’s van ons.

viber image

MH-PA

Voor ons klein Eskimotje heb ik een handje moeten bijsteken, maar zij ook heeft deel er in gestoken.  Met een soort piepschuim, heeft zij met haar voet en hand een afdruk kunnen maken op een kader dat ik van de Action heb gekocht.  Met een gepaste gedichtje erbij is haar cadeau tip-top in orde.

Ik was van plan om met ons vier te gan ontbijten maar zijn ouders heeft ons al uitgenodigd voor ontbijt dus had ik iets anders moeten bedenken om aan de allerliefste hubby en papa van mijn kinderen in de wereld te geven.  Met de zomer in aantocht, betekent vaak voor BBQ tijd!  Dus heb ik hem een leuke leather-look schort gegeven.  Hij kan het dit jaar nog niet gebruiken maar wanneer we ons eigen tuin zullen hebben, dan kunnen we weer met ons vier zalig buiten zitten en genieten van elkaar.

Voor wie opzoek is naar een originele cadeau, misschien is dit wel een leuk idee voor?

 

 

 

 

 

Leave a Reply

